FAQ

Często zadawane pytania:

FAQ2022-12-22T13:23:43+00:00
Czy mam dostęp do urządzenie?/Czy mogę sobie zmienić dane sieci WiFi?2023-01-23T10:44:43+00:00

Aby móc samodzielnie zarządzać urządzeniem abonenckim, należy wysłać do nas e-maila z prośbą o dane do logowania.

Czy jest jakaś instrukcja obsługi do dekoderów?2023-01-23T10:47:51+00:00

Instrukcje obsługi do dekoderów znajduje się pod tym linkiem.

Jak wygląda instalacja wewnątrz mieszkania?2023-01-23T10:57:17+00:00

Wykonując instalacje w mieszkaniach, staramy wszelkie prace przeprowadzać w jak najmniej inwazyjny sposób. Wszelkie pace wykonywane są starannie i estetycznie w sposób jak najmniej uciążliwy dla sąsiadów.

Nie jestem w zasięgu waszej sieci, czy byłaby możliwość poprowadzenie do mnie światłowodu?2023-01-23T11:19:04+00:00

Wszystko zależy od lokalizacji miejsca do którego należałoby wybudować infrastrukturę teletechniczną. W przypadku gdy jest to blisko miejsca w którym są już świadczone przez nas usługi, należy się z nami skontaktować w celu uzyskania bliższych informacji.

Czy można zamówić opcje telewizji Jambox lub telefonu bez opcji dostępu do internetu?2023-01-23T11:21:19+00:00

Nie, nie można. Na chwilę obecną usługa telewizyjna powiązana jest z usługą dostępu do sieci Internet.

Jakie dekodery stosujemy w telewizji Jambox?2023-01-23T11:23:43+00:00

W telewizji Jambox stosowane są dekodery firmy MAG lub Arris:

Więcej informacji o urządzeniach na stronie Jambox.

Jakie routery stosujemy?2023-01-23T11:40:09+00:00

Router a dokładniej terminal światłowodowy z funkcją routera to urządzenia które pełnią wiele funkcji. Są wyposażone w 4 porty gigabit ethernet, wifi w standardzie b, g, n, ac w paśmie 2,4GHz, 5GHz oraz obsługę telefonu stacjonarnego.

 

Przejdź do góry